bmjpyl

bmjpyl

bmjpyl

bmjpyl

ساخت گیم آنلاین برای کودکان توسط لِگوی هلند و تنسنت چین

پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۲ ق.ظ | bmjpyl bmjpyl | ۰ نظر

 

به گزارش خبرآنلاین، کمپانی Lego و Tencent در یک قرارداد جدید تصمیم دارند با ایجاد تیمی مشترک برای کودکان چینی گیم آنلاین بسازند.

لگو که در سال‌های اخیر با کاهش فروش مواجه شده، در بازار چین با رشد 25 درصدی در سال 2016 روبرو شده و سعی کرده است تا استراتژی فروش خود را از سنتی به آنلاین توسعه دهد.{لینک}

لگو در حال رقابت با کمپانی سازنده باربی (Mattel) و کمپانی Hasbro برای به دست آوردن سهم بیشتر از بازار 31 میلیارد دلاری اسباب بازی و گیم در چین است. سال گذشته مَتِل با علی بابای چین  و توسعه دهنده بازی آنلاین، BabyTree، محصولات آموزشی آنلاین را به صورت گیم راهی بازار چین کردند.

تنسنت غول آی تی، مالک بزرگترین شبکه اجتماعی و گیم در چین است که به دنبال ساخت و توسعه پلتفرم امن گیم آنلاین برای کودکان است و در این زمینه شراکت تجاری با لگو می‌تواند این عرصه را توسعه دهد.

جاکوب کراگ، مدیر اجرایی لِگو در سفر به چین گفت: کودکان بیشتری در چین وارد دنیای مجازی و دیجیتال می‌شوند و توسعه یک محیط مناسب آنلاین برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است که لِگو می‌تواند در این زمینه کمک کننده باشد.

استفاده از برند لِگو روی گیم آنلاین می‌تواند منجر به فروش بیشتر در بازار چین شود. از سوی دیگر محصول Lego Boost که اجازه ایجاد و تحرک اشیای ساخت لگو را می‌دهد، به عنوان پلتفرم نرم افزاری مورد استفاده قرار می‌گیرد تا کاربران چینی در محیط شبکه اجتماعی و آنلاین دست به خلاقیت هنگام ساخت لگوهای جدید بزنند.

تنسنت 537 میلیارد دلاری، با ارزش ترین کمپانی آسیا است.

 

5656

 

منبع
  • bmjpyl bmjpyl